Foglalási szabályzat
Kedves Vendégeim!
Tájékoztatunk, hogy az árak tájékoztató jellegűek.
18 éveskor alatt nem fogadok vendéget gél lakkozásra és műköröm szolgáltatásokra!
-Az időpontok változtatási jogát fenntartjuk a munkaidő hatékony kihasználásának érdekében. Így foglalásod csak abban az esetben érvényes, ha azt visszaigazoltuk valamilyen formában (pl. e-mail, telefon)
-Új vendégek előleg számla ellenében tudnak foglalni. A foglalás csak az előleg átutalás után kerül véglegesítésre.
-Ha legalább 3 hónap telt el az utolsó foglalt időpontodtól, szintén új vendégnek számítasz!
-Amennyiben mégsem felel meg és szeretnéd lemondani a lefoglalt időpontot, e-mailben vagy telefonon jelezheted felénk!
-Ha a fenntartott időpontban valamilyen okból nem tudsz megjelenni a helyszínen, kérjük időben jelezd felénk! Tekintettel arra, hogy az átszervezés időbe telik, a lemondás / időpont módosítás díjmentesen a lefoglalt időpont előtt 48 órával lehetséges (e-mailben vagy telefonon) figyelembe véve a nyitva tartást.
-Az előleg 48 órán belüli lemondáskor és, ha a vendég meg sem jelenik az időpontban nem kerül visszafizetésre...
-Előre nem látható betegség esetén a szolgáltatás díjának 50%-a rendelkezésre állási díjként kiszámlázásra kerül.
-Kérlek, ha Te vagy a közeli csalágtagod beteg ne gyere el keressünk másik időpontot.!
-Ha olyan állapotban érkezel ami veszélyezteti az Én vagy a többi vendég egészségét haza foglak küldeni!
Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk tovább!
Tájékoztatunk, hogy az árak tájékoztató jellegűek.
18 éveskor alatt nem fogadok vendéget gél lakkozásra és műköröm szolgáltatásokra!
-Az időpontok változtatási jogát fenntartjuk a munkaidő hatékony kihasználásának érdekében. Így foglalásod csak abban az esetben érvényes, ha azt visszaigazoltuk valamilyen formában (pl. e-mail, telefon)
-Új vendégek előleg számla ellenében tudnak foglalni. A foglalás csak az előleg átutalás után kerül véglegesítésre.
-Ha legalább 3 hónap telt el az utolsó foglalt időpontodtól, szintén új vendégnek számítasz!
-Amennyiben mégsem felel meg és szeretnéd lemondani a lefoglalt időpontot, e-mailben vagy telefonon jelezheted felénk!
-Ha a fenntartott időpontban valamilyen okból nem tudsz megjelenni a helyszínen, kérjük időben jelezd felénk! Tekintettel arra, hogy az átszervezés időbe telik, a lemondás / időpont módosítás díjmentesen a lefoglalt időpont előtt 48 órával lehetséges (e-mailben vagy telefonon) figyelembe véve a nyitva tartást.
-Az előleg 48 órán belüli lemondáskor és, ha a vendég meg sem jelenik az időpontban nem kerül visszafizetésre...
-Előre nem látható betegség esetén a szolgáltatás díjának 50%-a rendelkezésre állási díjként kiszámlázásra kerül.
-Kérlek, ha Te vagy a közeli csalágtagod beteg ne gyere el keressünk másik időpontot.!
-Ha olyan állapotban érkezel ami veszélyezteti az Én vagy a többi vendég egészségét haza foglak küldeni!
Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk tovább!